U Hrvatskoj se planiraju
provesti razne promjene u školskim predmetima te općenito u nastavi
gimnazija i osnovnih i strukovnih škola. Učenicima bi se tako osiguralo
korisnije i smislenije obrazovanje, prilagođeno njihovim interesima i svakodnevnom
životu. Također, dobili bismo bolje ishode školovanja i sretnije učenike koji
će izići iz škole sa znanjem za život, umjesto sa znanjem za kviz.
U Jutarnjem listu danas je objavljen razgovor s Borisom Jokićem,
voditeljem Ekspertne radne skupine. On smatra da bi se, bude li političke
volje, zrelosti i usklađenosti u aktivnostima, već u školskoj godini 2017./18. po novim kurikulima radilo u 1., 3. i 5. razredu svih osnovnih te u 1. razredu svih srednjih škola, a od školske godine 2020./21. u svim
razredima. (tekst na internetskoj stranici: http://www.jutarnji.hr/zasto-je-hrvatskoj-potrebna-reforma-skolstva-i-sto-ona-donosi-cilj-je-smanjiti-troskove-za-instrukcije-i-od-ucenika-prestati-raditi--biflante-/1530014/,
pristupljeno 29. veljače 2016.).
Više o kurikularnoj reformi
može se pročitati na internetskoj stranici www.kurikulum.hr.
Jelena Hauser (1.1)
