U učionici 107 od 9 do 10 sati za unaprijed prijavljene
učenike te na daljinu, u digitalnom formatu, učenici 1.5 razreda prezentirali
su tehnološku budućnost iz prošlosti. Ona se pojavljuje u distopijama –
posebnom književnom žanru koji prikazuje negativnu viziju budućnosti. Učenici
su u distopijskim romanima pronašli prikaze tehnologije te ih opisali i
pokušali objasniti koristeći se svojim znanjem o robotici. Također su povezali
popularne filmove s fizikom te prezentirali svoje uratke.
U učionici je za čitanje bio dostupan prikaz romana
„Životinjska farma“ koji je pripremila Chiara Pičuljan (2.3) te videouradak distopijskoga
javnog govora iz istog romana koji je snimila učenica Korina Matak (2.3).
Učenica Tea Tirić (1.4) napisala je razmišljanja jednoga lika iz distopije „Sluškinjina
priča“. Nakon pregleda učeničkih radova sudionici programa mogli su riješiti kviz
s platforme Kahoot koji je izradila Tonia Čorba (2.3) te tako provjeriti svoje
znanje o distopijama.
Nina Grujičić (4.1)