Skip to main content

Londonska avantura: Razgovor s nastavnicama

Nakon razgovara s učenicima 2.4 razreda o londonskoj avanturi objavljujemo i razmišljanja nastavnica Tanje Perkić Dizdarević i Nives Poklepović o navedenoj izvanučioničkoj nastavi.


Nastavnice Nives Poklepović i Tanja Perkić Dizdarević s učenicima 2.1 i 2.4 razreda

Tanja Perkić Dizdarević, nastavnica engleskoga jezika

Što joj se svidjelo u Londonu

– London je grad u koji se uvijek rado vraćam. Mogla bih reći da smo si kliknuli na prvu. Svakim novim dolaskom otkrivam nešto što nisam stigla posjetiti za vrijeme prethodnih posjeta, ali se i vraćam nekim njegovim dijelovima koji su me očarali u nadi da ću ponovno proživjeti emocije kao i prije. To se, srećom, uvijek iznova desi. Privatni odlasci u London daju mi mogućnost posjeta muzeja ili dijelova grada koje ili ne bih stigla vidjeti za vrijeme terenske nastave ili ne bi bili interesantni učenicima. Volim njegove parkove, povijesne priče, uživam u obilasku Globea i Tower of Londona. Volim se voziti autobusom Big Bus ture i slušati o dijelovima grada pokraj kojih prolazimo. Uz tu turu uvijek uzmemo i vožnju brodom u jednom smjeru što nam uvijek omogući doživjeti jedan dio Londona na drugačiji način. Big Bus tura s vožnjom brodom zasigurno je jedan od ljepših dijelova projektne nastave. Zadovoljna sam načinom na koji su učenici obavljali zadane zadatke, rezultatima kviza koji su rješavali zadnji dan te njihovim odgovornim ponašanjem.    

Što joj se nije svidjelo u Londonu

– Voljela bih da smo mogli posjetiti i neke druge dijelove grada, ali s obzirom na letove, broj dana u Londonu i broj učenika različitog interesa to je teško izvedivo. Mislim da smo imali malo previše slobodnog vremena kad smo se iskrcali s broda.    

O British Museumu

– British Museum je must see ako se nađete u Londonu, besplatan je i u blizini poznatih znamenitosti. Učenicima uvijek podijelim raznovrsne zadatke koji im omogućuju da istraže dijelove muzeja kroz koje bi vjerojatno samo prošetali. Muzej je poznat po eksponatima iz raznih dijelova svijeta i raznih perioda od kojih su neki  kontroverzni pa učenici imaju priliku doznati nešto više o njima, vidjeti ih izbliza i kritički promišljati o njihovu podrijetlu i sadašnjoj lokaciji. Ljubiteljima muzeja vrijeme koje provedemo u British Museumu sigurno je premalo. Veselim se  posjetu British Museumu  jer svaki puta posvetim vrijeme nekom drugom dijelu muzeja.  

O hostelu

– Zadovoljna sam smještajem u hostelu. Mislim da je omjer cijene i kvalitete dobar. Doručak je obilan i raznolik i mislim da zadovoljava i zahtjevnija nepca.  Jednom smo bili smještenim u hotelu, ali sam smještaj i doručak bili su na puno nižoj razini od ovih. Hostel je na odličnoj lokaciji, do svega se može doći ili pješke ili podzemnom.

O Borough Marketu

– Borough Market najstarija je tržnica u Londonu, raj za ljubitelje hrane. Može se naći i tradicionalne britanske hrane i međunarodne. Postoji i štand na kojem se prodaju hrvatski proizvodi. Iako nikada tamo ne nađem ništa što mogu jesti, volim prošetati tim dijelom Londona.

O domaćim jelima

– S obzirom na moj način ishrane nisam pronašla niti jedno domaće jelo koje bih mogla probati.

O turističkome vodiču

– Zadovoljna sam vodičem. Mislim da su učenici mogli čuti dosta o povijesti Londona i znamenitostima. Tko je god želio, mogao joj je prići i pitati za detaljnije informacije. Bila nam je uvijek na raspolaganju, dogovarala se s nama i lijepo je surađivala s učenicima.

 

 Nives Poklepović, nastavnica tjelesne i zdravstvene kulture

Što joj se svidjelo u Londonu

– Jako su mi se svidjele zelene površine (parkovi) i voljela bih da učenici odrade sat Tjelesne i zdravstvene kulture – zagrijavanje i trčanje u Hyde Parku. Također mi se svidjelo što su učenici dobili zadatke u muzejima, mislim da je to jako korisno za njih. Jedan od najljepših doživljaja bili su mi Big Bus tura i tura brodom po rijeci Temzi – već sam bila tri puta i svaki sam put iznova oduševljena.

Što joj se nije svidjelo u Londonu

– Bio je veliki broj malih pauza koje nisu bile efikasne i kojima smo tratili vrijeme  mislim da se to moglo bolje organizirati i da smo mogli to vrijeme ispuniti kvalitetnije.

O British Museumu

– British Museum jedan je od najvećih muzeja u svijetu i zbog toga je vrlo vrijedan. Muzej drži veliku galeriju koja je razvrstana po svjetskim lokacijama (od starog Egipta, Azije, Afrike, Grčke do Rima itd.). Muzej je jako zanimljiv te učenici mogu provesti mnogo sati čitajući o vrijednim spomenicima i zanimljivostima.

O hostelu

– Hostel je bio odličan, od udobnog smještaja do ukusnog i raznolikog doručka.

O Borough Marketu

– Market je velik i ima mnogo opcija, ja sam kupila kruh ,sir i počastila se ukusnim ručkom. Market je jedan od londonskih mjesta koji vrvi životom – tu se može iskusiti gradska buka.

O domaćim jelima

– Nažalost, nisam probala njihova jela, no uvijek se mogu vratiti opet te iskusiti tradicionalnu englesku kuhinju.

O turističkome vodiču

– Jako mi se svidjelo i bilo mi je zanimljivo slušati vodiča. Naravno, tko želi znati više, uvijek može pristupiti vodiču individualno i tako doći do željenih informacija.

O zamjerkama s puta

– Jedina zamjerka bila mi je preveliki broj malih pauza, mislim da nisu bile efikasne.

 

S nastavnicama razgovarala: Petra Španjić (2.4)

Popular posts from this blog

Svečana podjela razrednih svjedodžbi maturantima (2024./2025.)

U utorak, 1. srpnja 2025.,   održala se svečana podjela razrednih svjedodžbi našim maturantima. Učenici generacije s ravnateljem Ove smo godine proglasili čak pet učenika/ica generacije. To su Cristina Reš, Krešimir Bravić, Nereo Rundić, Lana Milani i Karlo Ahel. Sportašicom generacije proglašena je učenica Zoa Vivoda. S njima smo razgovarali tijekom ove nastavne godine te možete pročitati sljedeće intervjue:  https://gam-rijeka.blogspot.com/2025/06/odlazak-izvrsne-generacije-maturanata.html i https://gam-rijeka.blogspot.com/2025/02/zoa-vivoda-maturantica-i-taekwondo.html . Sportašica generacije s ravnateljem Nagrađeni su sljedeći učenici: Cristina Reš (4.1), Ernest Podobnik (4.2), Andrej Ažman, Brigita Smoković (4.3), Krešimir Bravić, Nikola Kaštelan, Toni Cecić Karuzić, Nereo Rundić, Lana Trglavčnik, Tea Tirić, Helena Marušić, Ana Injac, Anna Lena Živković, Dora Špiljak, Tomislav Štefanac (4.4) te Karlo Ahel, Lana Milani, Ivan Pađen, Borna Čizmarević i Nino Spinčić (4.5...

Novi asteroid otkriven u sklopu kampanje IASC

Naša škola već nekoliko godina sudjeluje dvaput godišnje u međunarodnoj kampanji IASC (International Astronomical Search Collaboration), odnosno   potrazi za asteroidima. U suradnji s članovima Akademskoga astronomskog društva Rijeka učenici i nastavnik Petar Jelača tijekom jednoga mjeseca pregledavaju snimke Pan-STARRS teleskopa na Havajima u potrazi za novim objektima u Sunčevu sustavu. Ovih dana stigle su odlične vijesti. Naš učenik Dino Luksetić i nastavnik Petar Jelača dio su tročlanoga tima koji je dobio službenu potvrdu o otkriću novoga asteroida tijekom jesenske kampanje 2024. godine. Dino Luksetić s nastavnikom Petrom Jelačom Asteroid se nalazi u asteroidnom pojasu i trenutačno nosi privremenu oznaku 2024 SO55. Za nekoliko godina, kada se dovoljno precizno odredi njegova orbita, otkrivači će dobiti priliku predložiti ime za novootkriveni asteroid. Svi učenici koji se žele uključiti u buduće kampanje potrage za asteroidima mogu se javiti nastavniku Petru Jelači. ...

Zoa Vivoda: Maturantica i taekwondo ratnica

Balansiranje između  škole i sporta nije lako, ali kada nekoga vodi strast, ništa nije nemoguće. Zoa Vivoda, maturantica Gimnazije Andrije Mohorovičića Rijeka, već je gotovo deset godina posvećena borilačkom sportu. Viceprvakinja je Europe, višestruka državna prvakinja i djevojka koja bez problema može prebrojiti sve modrice na tijelu. Saznali smo kako je započela svoju sportsku priču, što je motivira i koji su joj najveći snovi. Kada si počela trenirati i što te privuklo tom sportu? – Počela sam trenirati prije skoro deset godina… Iskreno, ne sjećam se što me točno privuklo, ali očito je upalilo jer sam još uvijek tu! – rekla je kroz smijeh. Sjećaš li se svojega prvog treninga? Kakav je bio osjećaj? – Sjećam se trenutka kada sam prvi put kročila u dvoranu i zastala na ulazu promatrajući kako trening izgleda. Sve je djelovalo pomalo zastrašujuće, ali istovremeno sam osjetila snažnu povezanost i uvjerenje da je upravo to sport koji želim trenirati. (S vremenom strah je nesta...